2016. január 18., hétfő

Prológus-Így kezdődött minden.

ALASKA SZEMSZÖGE


alaskaisnotonfire hozzáadta a beszélgetéshez őket:hemmo1996,ashtonirwin és haileystilinski.

alaskaisnotonfire:Heeey bitcheees

hemmo1996:Sikerült bejelölni? :'D

ashtonirwin:hellósziaszevasz

haileystilinski: ALASKAHHHH

alaskaisnotonfire: HAILEYHHHHH

ashtonirwin: Állatok...

haileystilinski: *állati dögösek c;

hemmo1996: pff... :'D

alaskaisnotonfire: HEMMINGS MEG NE SZÓLALJ

hemmo1996: Most már indítsad a hívást asszony

haileystilinski: pls

alaskaisnotonfire:JÓLVANMÁÁÁR

Rányomtam a hívás gombra,majd bekapcsoltam a kamerám,és hátradőltem a székemben.

-Alaska?-hajolt közelebb a kamerájához a lány.

-Hailey?-vigyorogtam.

-Hello-integetett a kamerába egy szöszi,kék szemű srác.Luke.

-Sziasztok-vette fel végül Ashton is.,Mindenki köszönt,és ezután beállt a csend.

-Tartalmas beszélgetés-röhögte el magát Hailey.

-Jól van na,éppen el vagyok képedve,ne zavarj meg-nevettem én is.-Srácok...fél éve ismerjük egymást,és végre beszélünk...

-Na igen...végre sikerült eljutni odáig,hogy megkérdezzük,hogy mindenkinek van e Skypeja-nevetett Luke.

-Amúgy ja,én sem értem,hogy nem kérdeztük meg a másikat eddig-mosolygott Hailey.

-Mert idióták vagyunk-ült vissza Ash az ágyára,vagyis gondolom az ő ágya volt az...mindegy.

-Nem...anyaaa,most ne zaklass,köszi-fordult el a kamerától Hailey.

-Mivel zaklat anyuci?-vigyorgott gúnyosan Ash.

-Baszódj meg Irwin....amúgy a sulival.Meg költözés...nemrég vagyunk Londonban-vonta meg a vállát Hailey,majd elkezdte igazgatni a a kalapját.


-ÚRISTEN TE LONDONBAN VAGY?-visítoztam,mire Hailey elkezdett nevetni,és bólogatni.-Tényleg...ki hova felvételezik majd?-kíváncsiskodtam.

-Mi költözünk,úgyhogy még nem tudom...-vonta meg a vállát Luke.

-Ti is költöztök?-kérdezte Ash csámcsogva.

-Aha...

-Ahogy mi is-jelentette ki Hailey.-Amúgy én Londonba,a Woodside Highba megyek...

-MI A FENE??!?-akadtam ki.-Na ne viccelj velem...azt jelöltem meg elsőnek.

-Tényleg?-vigyorgott.-Én még a Palm Valley-t jelöltem még meg,és a Waterfalls-t...remélem a Woodsideba vesznek fel,az álmaim iskolája...És amúgy is tervben volt a költözés,így összejött,nem kellett inkább Ausztráliában keresnem valami sulit.

-Srácok..-szólalt meg Ash-Én is költözni fogok Londonba,kb egy hetem van még itt Madridban...Szóval a Woodside jó suli?-igazgatta a sapkáját.

-A legjobb-vigyorogtam.-A családból szinte mindenki odajárt...

-Akkor majd oda jelentkezek-mosolygott.

-Ahogy én is-szólalt meg Luke.

-Hemmings,azt hittem meghaltál...már kezdtem örülni-vágott szomorú arcot Hailey.

  -Nem kell örülni,halhatatlan vagyok-nevetett Luke.

-De vicces vagy-mosolygott gúnyosan Hailey.

-Egy suliba fogunk járni....értitek?Egy suliba fogunk járni!!!-kezdtem el visítozni hirtelen.

-Igen,Alaska,tudjuk-mosolygott Ashton.

-De...akkor is!!Ennyi is ismeretség után látni fogjuk egymást!-temettem a tenyerembe az arcom.A legjobb barátaimat nemsokára látom.Te jó isten...

-És Alaska meghülyült...-nevetett Hailey.

-Kuss van asszony-öltöttem ki rá a nyelvem.

-Mivel mindjárt bealszok,ezért lépek,sziasztok...-köszönt el Luke,majd lerakta.

-Hát akkor asszem én is megyek...bájl-integetett a kamerába Hailey,majd ő is lerakta.

-Ketten maradtunk...-szólalt meg Ash.

-Igen...Asszem én is megyek...

-Jóéjt-mosolygott,majd lerakta.

-Neked is-meredtem magam elé,majd hátradőltem,és a plafont vizslatva gondolkodtam.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése